Успішне впровадження предмету «Інформатика» залежить від обов’язкової саме для нього складової – стандарту можливостей для навчання, в якому зазначаються обов’язкові умови та ресурси, що потрібні для реалізації державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки молодших школярів.
Тому кожний урок інформатики проводиться з використанням комп’ютерів. За комп’ютером впродовж уроку дитина працює не більше 15 хвилин згідно із санітарно – гігієнічними нормами. Увесь інший час уроку учні працюють без комп’ютера, ознайомлюються із загальними теоретичними положеннями, повторюють і закріплюють вивчений матеріал, виконують вправи на розвиток уваги, алгоритмічно, логічного та критичного мислення, творчих здібностей. Вчитель застосовує на уроках ігри, практичні експерименти,конструювання, дослідження, роботу в парах, групову роботу.
У грі дитина проходить добру школу підготовки до справжнього життя, суспільної праці. Під час гри вона не просто витрачає свою енергію, виконуючи різноманітні ігрові дії, вона розвивається: розвиває органи чуттів та рухові рефлекси, увагу та уяву, кмітливість та винахідливість, навички копіювання і наслідування, креативність, соціальні, моральні, етичні та естетичні почуття. Грати для дитини означає нагромаджувати досвід.
|